Καταληψίες Μ.Εσφιγμένου για αγίους Παΐσιο, Πορφύριο κ.ά.

Το κεντρικό κτήριο της Μονής Εσφιγμένου είναι κατειλημμένο από μέλη της «εκκλησίας Γ.Ο.Χ. Ελλάδος». Οι καταληψίες δεν είναι μοναχοί του Αγίου Όρους ούτε ιερείς της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Άτομα άσχετα με την Εκκλησία μας βεβηλώνουν την αγία τράπεζα του καθολικού της.

Η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού, η Εκκλησία της Ελλάδος, το Οικουμενικό Πατριαρχείο και τα λοιπά γνωστά πατριαρχεία ανήκουν στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία.

Ο αρχηγός της κατάληψης, Παπαλαμπρακόπουλος Ματθαίος («Μεθόδιος»), ως πιστό μέλος της «εκκλησίας Γ.Ο.Χ. Ελλάδος» λέει πως δεν υπάρχουν πλέον άγιοι μέσα στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία, καθώς (ως πιστός Γ.Ο.Χ. ο Μεθόδιος) την θεωρεί «σχίσμα και αίρεση». Ο Μεθόδιος λέει πως ο Άγιος Παΐσιος «είναι μέσα στην άρνηση της πίστεως». Παραδέχεται πως μιλά σκληρά για τον όσιο Παΐσιο, καθώς όπως λέει ήταν «οικουμενιστής». Λέει πως είναι «ανύπαρκτος άγιος» για αυτούς και πως έκανε «ψευδοθαύματα» καθώς είναι «αιρετικός», «μέσα στο σχίσμα», «δεν είχε χάρη Θεού» και άλλα φρικτά που δεν μπορούν να γραφούν.

Για την "εκκλησία ΓΟΧ Ελλάδος", ως διαφορετική εκκλησία, είναι φυσικό επακόλουθο να μην αναγνωρίζει τους σύγχρονους ορθόδοξους αγίους, αυτούς που αγιοκατατάχθηκαν μετά την δημιουργία της. Έχει δικούς της ξεχωριστούς σύγχρονους αγίους, τους οποίους "αγιοκατέταξαν" σε λιγότερο από 100 χρόνια, χρονικό διάστημα που παρουσιάζει ο Μεθόδιος ως κώλυμα για την αγιοκατάταξη του Αγίου Παϊσίου.


Ο άγιος Παΐσιος σε πανήγυρη της Μονής Κουτλουμουσίου μαζί με τους μακαριστούς ηγουμένους Κουτλουμουσίου Χριστόδουλο και Εσφιγμένου Χρυσόστομο (τότε ακόμη Γέροντα του Κελλίου Ευαγγελισμού Καρεών). 1992

2023
Δηλώσεις του Μεθοδίου για αγίους Παΐσιο και Πορφύριο
στον Ρ/Σ FOCUS FM στην εκπομπή του Δαμιανίδη Στέφανου 
(μια εκπομπή όπου εμφανίζεται ο Μεθόδιος πολύ συχνά και διαδίδονται ψευδείς ειδήσεις και συκοφαντίες για την μονή μας)
(αποσπάσματα από την εκπομπή)

2.5.2023
Ο Μεθόδιος λέει αναφερόμενος στους αγίους Παΐσιο και Πορφύριο:
- για αυτούς (τους ΓΟΧ καταληψίες) δεν ειναι άγιος ο αγ. Παΐσιος
- οι "παλαιοί πατέρες" λέγαν πως ο Αγ. Παΐσιος είναι πλανεμένος
- ο αγ. Πορφύριος έψαχνε για χρυσό
- ο αγ. Παΐσιος μνημόνευε "αιρετικό" (τον επίσκοπο του Αγίου Όρους, τον Οικουμενικό Πατριάρχη), άρα δεν είναι άγιος
- θα έπρεπε να αγιοκαταταχθούν τουλάχιστον 100 χρόνια μετά το θάνατό τους


Παλαιότερες δηλώσεις του Μεθοδίου για αγίους Παΐσιο και Πορφύριο
μέσα στο κατειλημμένο κτήριο, αλλά και έξω από το Άγιο Όρος σε συνάξεις πιστών Γ.Ο.Χ.

Ο Μεθόδιος λέει αναφερόμενος σε ορθόδοξους αγίους:
- ο άγιος Παΐσιος είναι ανύπαρκτος άγιος
- ο Θεός θα πει στους αγίους Παΐσιο και Πορφύριο πως δεν τους γνωρίζει και να φύγουν από μπροστά Του
μέσα στην αίρεση και το σχίσμα (ενν. την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία) και την άρνηση της πίστεως δεν υπάρχει η χάρις του Θεού και άγιοι
- κανείς αιρετικός δεν αγιάζει
- ψευδοθαύματα
- ο άγιος Παΐσιος ήταν "οικουμενιστής"
- ο Αγ. Πορφύριος έσκαβε για να βρει χρυσό και δεν είναι άγιος
- τα λείψανα του αγίου Δημητρίου στην Θεσσαλονίκη είναι ψεύτικα


Για ύβρεις για "πλανεμένο Παΐσιο" και "μάγο Πορφύριο" στα περιοδικά "Βοανεργές" και "Άγιος Αγαθάγγελος Εσφιγμενίτης" που σχετίζονται με τους καταληψίες της Μονής Εσφιγμένου, διαβάστε στο ιστολόγιο "Aγιορείτικες Mνήμες"

http://agioritikesmnimes.blogspot.com/2013/08/3443.html


Χρυσόστομος Καβουρίδης. Ένας από τους "αγίους" της "εκκλησίας ΓΟΧ Ελλάδος", αλλά όχι της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Πέθανε το 1955. Η "εκκλησία ΓΟΧ Ελλάδος" τον αναγνώρισε ως άγιο το 2016. Αυτόν ευλαβείται και εορτάζει ως άγιο ο αρχηγός της κατάληψης Μεθόδιος. Αντιθέτως, τον άγιο Παϊσιο και Πορφύριο απαιτεί να περάσει ένας αιώνας από τον θάνατό τους έως την αγιοκατάταξή τους.


Ο Άγιος Παΐσιος, η Μονή Εσφιγμένου και οι Γ.Ο.Χ.


Ο (κατά κόσμον) Αρσένιος Εζνεπίδης προσήλθε το 1953 στο Άγιον Όρος για να μονάσει. Πρώτη μονή της μετανοίας του ήταν η Ιερά Μονή Εσφιγμένου. Στην μονή μας με ρασοευχή ονομάστηκε Αβέρκιος από τον ηγούμενο της Μονής Καλλίνικο και του ανατέθηκε το διακόνημα του ξυλουργού.


Το 1956, μετά την αποχώρηση του Καλλινίκου από την ηγουμενία, το κλίμα στην Μονή άλλαξε με σταδιακή διολίσθηση σε ακραίες θέσεις και πρακτικές. Το 1956 ηγούμενος της Μονής έγινε ο Αθανάσιος.


Ο όσιος Παΐσιος το ίδιο έτος αποχώρησε από την Μονή Εσφιγμένου και πήγε στην μονή Φιλοθέου, όπου έγινε μικρόσχημος μοναχός με το όνομα Παΐσιος. Για ένα διάστημα ασκήτευσε στην μονή Στομίου Κονίτσης και στο όρος Σινά. Αργότερα επέστρεψε στο Άγιο Όρος. Αφού πέρασε από την Σκήτη Ιβήρων και την Μονή Σταυρονικήτα, κατέληξε στο κελλί «Παναγούδα» της μονής Κουτλουμουσίου, όπου ασκήτεψε έως το τέλος της επίγειας ζωής του.


Κατά την διάρκεια της ηγουμενίας του Αθανασίου στην Μονή Εσφιγμένου, στις αρχές της δεκαετίας του 1970 εισήλθε στην Μονή ομάδα πιστών μελών της «εκκλησίας Γ.Ο.Χ. Ελλάδος» (ο τότε αρχιεπίσκοπός τους ήταν ο Αυξέντιος Πάστρας), ανάμεσα σε αυτούς και ο «Μεθόδιος», με τα γνωστά έως σήμερα δυσάρεστα αποτελέσματα.


Ο όσιος Παΐσιος θεωρούσε τον ψευδοζηλωτισμό των ΓΟΧ ως «καρκίνωμα». Ο όσιος έλεγε χαρακτηριστικά για τους ΓΟΧ:

«Και εμείς βέβαια εδώ στο Άγιον Όρος με το παλιό ημερολόγιο πάμε. Αλλά είναι άλλη περίπτωση. Είμαστε ενωμένοι με την Εκκλησία, με όλα τα Πατριαρχεία, και μ' αυτά που έχουν το νέο ημερολόγιο και μ' αυτά που έχουν το παλιό ημερολόγιο. Αναγνωρίζουμε τα μυστήριά τους και αυτοί τα δικά μας. Οι ιερείς τους συλλειτουργούν με τους ιερείς μας. Ενώ αυτοί οι καημένοι (δηλ. οι «ΓΟΧ») ξεκόπηκαν. Οι περισσότεροι και ευλάβεια έχουν και ακρίβεια και αγωνιστικότητα και ζήλο Θεού. Μόνο που είναι αδιάκριτος, “ου κατ' επίγνωσιν”. Άλλοι από απλότητα, άλλοι από αμάθεια, άλλοι από εγωισμό παρασύρθηκαν. Θεώρησαν τις 13 μέρες θέμα δογματικό και όλους εμάς πλανεμένους και έφυγαν από την Εκκλησία. Δεν έχουν κοινωνία ούτε με τα Πατριαρχεία και τις Εκκλησίες που πάνε με το νέο, αλλά ούτε και με τα Πατριαρχεία και τις Εκκλησίες που πάνε με το παλιό, γιατί δήθεν μολύνθηκαν από την επικοινωνία με τους νεοημερολογίτες.»


Ο όσιος Παΐσιος ήταν κανονικό μέλος της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Είχε πει για τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο «ο Θεός μας έδωσε τον καλύτερο πατριάρχη!». Εμφανίζεται σε βίντεο του 1992 να ασπάζεται τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο και να παίρνει την ευχή-ευλογία του εντός της Μονής Κουτλουμουσίου.


Τα μέλη της «εκκλησίας Γ.Ο.Χ.», ως διαφορετική εκκλησία από την δική μας Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία (στην οποία ανήκει η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού, η Εκκλησία της Ελλάδος, το Οικουμενικό Πατριαρχείο και τα λοιπά πατριαρχεία) φυσικό είναι να μην δέχονται τους αγίους της Εκκλησίας μας του τελευταίου αιώνα, από τότε δηλαδή που δημιουργήθηκε η «εκκλησία» τους. Έχουν τους δικούς τους αγίους. Όμως, τον Άγιο Παΐσιο τον εχθρεύονται ιδιαιτέρως, όπως «ο διάβολος το λιβάνι», για το ορθό εκκλησιαστικό φρόνημά του, τις φιλοπατριαρχικές του δηλώσεις και τις τοποθετήσεις του κατά των ΓΟΧ.


Διαβάστε επίσης:

Ο όσιος Παΐσιος και η μονή Εσφιγμένου